Bopro logo

Bent u op zoek naar een UITDAGENDE JOB in een DYNAMISCHE en INNOVATIEVE OMGEVING?
U staat op het punt om de PERFECT MATCH te vinden!
 
Onze diensten worden gedreven door kwaliteit, innovatie en digitalisering. Zo biedt Bopro de ultieme oplossing voor elke vastgoeduitdaging.
Dankzij onze HOLISTISCHE AANPAK zetten we de ambities, doelstellingen en uitdagingen van onze klanten in een breder, toekomstgericht perspectief.
 
Binnen elk vastgoedproject streven we naar een OPTIMALE BALANS TUSSEN MENS, PLANEET, WELVAART, VREDE EN SAMENWERKINGEN.
 
Zo maken we van vastgoedprojecten, verantwoorde en duurzame ontwikkelingen waar toekomstige generaties zullen wonen, werken en leven.
 
ZIN OM BIJ TE DRAGEN AAN BETERE PLEKKEN VOOR DE KOMENDE GENERATIES?
 
Lees dan snel verder!

http://www.bopro.be

Wat houdt deze rol in?

Onze diensten worden gedreven door kwaliteit, innovatie en digitalisering. Zo biedt Advisers de ultieme oplossing voor elke vastgoeduitdaging. Dankzij onze holistische aanpak zetten we de ambities, doelstellingen en uitdagingen van onze klanten in een breder, toekomstgericht perspectief.
 
Binnen elk vastgoedproject streven we naar een optimale balans tussen mens, planeet, welvaart, vrede en samenwerkingen. Zo maken we van vastgoedprojecten, verantwoorde en duurzame ontwikkelingen waar toekomstige generaties zullen wonen, werken en leven.
 
Zin om bij te dragen aan betere plekken voor de komende generaties?

Als Project Manager sta je samen met je team in voor het volledige beheer van complexe bouw- en vastgoedprojecten. Dit betekent concreet:

  • Organiseren en coördineren van het studieteam.

  • Opmaken van het bouwprogramma in samenspraak met de bouwheer.

  • Opmaken van de studie- en uitvoeringsplanning in samenspraak met alle leden van het projectteam.

  • Selecteren, aansturen en coördineren van leveranciers en aannemers.

  • Opmaken van administratieve lastenboeken.

  • Permanent beheren van de planning, het budget en de kwaliteit van de werken.

  • Naleven van de doelstellingen qua duurzaamheid.

  • Leiden van de werfvergaderingen.

  • Administratief beheer van de uitvoering van de werken.

 
Je fungeert als tussenpersoon tussen de klant en de leveranciers/aannemers. Je communiceert doelgericht en je rapporteert aan de verschillende stakeholders op het project.
 
Je realiseert de doelstellingen van de klant zowel op het vlak van budget, timing en kwaliteit als op het vlak van duurzaamheid. Je bent het directe aanspreekpunt van de klant.
 
Je staat in voor de coördinatie, supervisie en aansturing van het interne en externe projectteam.
 
Je waakt over de productiviteit van je projecten.
 
Intern sta je ook in voor de business reporting en budgettaire opvolging met betrekking tot de projecten waarvoor je verantwoordelijk bent.

Wat wordt van jou verwacht?

Je bent universitair of gelijkgesteld geschoold als bouwkundig ingenieur, architect of gelijkaardig en je hebt een sterke interesse in de bouw- of vastgoedwereld.
 
Je hebt min. 5 jaar professionele ervaring als Project Manager of je hebt een aantal jaren relevante werkervaring in de bouw- of vastgoedsector.
 
Duurzaamheid is voor jou meer dan een modewoord en je identificeert jezelf sterk met deze visie.
 
Je hebt zin voor initiatief, je hebt een gestructureerde werkmethodiek, en neemt een klantgerichte houding aan.  
 
Je bent ondernemend, assertief communicatief en een teamplayer.
 
Verantwoordelijkheidszin, stressbestendigheid, flexibiliteit en autonoom kunnen werken zijn eigenschappen die je profiel doen uitblinken.
 
Aangezien we projecten hebben over het hele land is meertaligheid een belangrijke troef. Je bent perfect NL talig met een zeer goed gebruik van het Frans.

Wat bieden wij jou aan?

Advisers biedt carrièreperspectieven met een hoge mate van verantwoordelijkheid in een gezonde organisatie binnen een internationale context, en samen met Bopro en Common Ground. We bieden jou een vergaande autonomie binnen een efficiënt en dynamisch team.
 
Advisers investeert in zijn medewerkers. Opleiding, intensieve uitwisseling van kennis en ervaring zorgen voor een optimale inzet en groei van jouw vaardigheden en competenties.
 
We bieden een marktconform loon aan op basis van je competenties en ervaring. Daar bovenop kan je bij ons rekenen op:

  • flexibele werkuren en zelfstandig werken,

  • inspirerende werkplekken in Brussel, Antwerpen, Gent, Mechelen,

  • een interessant pensioenplan,

  • een zorgzame hospitalisatieverzekering,

  • ecocheques én maaltijdcheques.

 
Een samenwerking onder het zelfstandigen statuut is ook een optie.
 
Samen met het ganse team kijken we ernaar uit u welkom te heten in onze familie!
#strongertogether

Download bijlage(s)